نقش موثر ولایت پذیری و بصیرت  مردم در ناکامی فتنه ۸۸

مسئول فرهنگی لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان گفت: ولایت پذیری و بصیرت  مردم مهمترین عواملی بودند که سبب ناکامی دشمنان در فتنه ۸۸ شدند.

سردار بادسار مسئول فرهنگی لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان در مراسم گرامیداشت ۹ دی بخش یزدان آباد، ضمن گرامیداشت یوم الله ۹ دی و تجدید میثاق مردم با آرمان‌های امام و انقلاب، به نقش دشمن در ایجاد فتنه و آشوب کشور در سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: لازمه شناسایی شیوه‌های دشمن و عملکرد خوب در مقابل آن داشتن بصیرت است.

وی با اعلام اینکه آن روز‌ها میدان مبارزه با داعش در داخل کشور بود، افزود: اگر ولایت پذیری، بصیرت و نقش مردم در ناکامی فتنه ۸۸ نبود، نمی توانستیم این فتنه را خاموش کنیم.

سردار بادسار به سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و نقش این شهید والامقام در حوادث منطقه به خصوص جنگ با داعش اشاره کرد و وی را نمونه بارز دشمن شناسی و بصیرت دانست و تصریح کرد: شهید سلیمانی نشانه حقانیت کشور جمهوری اسلامی هستند.

سردار بادسار با توجه به نزدیک بودن ایام انتخابات و اهمیت مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و نقش رهبری در موفقیت و پیشرفت جامعه‌ی اسلامی، انتخابات را لازمه رسیدن به این موضوع دانست و بر حضور حداکثری تاکید کرد.

 

برچسب ها: فتنه 88 ، روز بصیرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.